Kim en Jeroen op reis!

Vriendje is ziek!

Onze reis naar Peru nadert snel (nog 2,5 week) en we hebben nog veel voorbereidingen te treffen. We hebben echter een klein kinkje in de kabel: vriendlief is inmiddels een week geveld door keelpijn/-ontsteking. We hebben daardoor niet veel aan ons trainingprogramma kunnen doen (als een goede partner betaamt speel ik natuurlijk thuis de rol van Florence Nightingale). Met de zware Inca Trail voor de boeg, zie ik het een beetje somber in. Jeroen kan nog uit zijn trekkingervaringen in de Pyreneeën putten van 2 jaar geleden. Ik daarentegen heb een conditie van nul en een half. Ben daarom vandaag 2 uur in de gym geweest. De loopband op de hoogste hellingstand en lopen maar!

Natuurlijk niet alleen 'all work and no play'. Ik heb mij vandaag ook maar meteen uitgeleefd op mijn grote hobby: shoppen! Had ik wel verdiend en tja, we moeten er toch wel een beetje fashionable uitzien daar op 4000 m hoogte tussen de berglama's....

We hopen dat Jeroen dit weekend weer een beetje aansterkt en we weer vol aan de bak kunnen. Hierbij al wat foto's van onze vorige wandeloefening in de duinen bij Wassenaar.